Kızlar midem bulandı sonra birden sırtıma ve söiüöe bıçak batar gibi oldu. Yarım saattir çekiyorum nefes alamadım şiddetli agrıdı. Hala var yinede. Nefes aldıkça bıçak gibi batıyor yatamıyorum oturuyorum resmen otururkende batıyor ama yatınca daha çok. Üşütürsün de boğazına bıçak kemik batar gibi olur ya oyle ama bu şiddetli. Ağlattı resmine nefesim kesildi. 26 haftalığım. Normal mi olur mu bu haftalarda?