Denizkizinannesi 37 haftalık hamileyim samsun devlet hastanesine gidiyorum cuma ve pazartesi gel yatisini yapalım dedi ama randevu bulamıyorum randevusuz gitsem bakarlar mı acaba ? Devlete giden varsa yardımcı olsun lütfen
Yusufcuk6 Denizkizinannesi canım bende cuma günü yatış yapicam acilden giriş yap dedi bana dr enson muayene olduktan sonra bidaha randevu almaya gerek yok istanbuldayım bu arada ben
cgdm_alparslan Denizkizinannesi Mutlaka gidin hangi ilde olursanız olun bakmak zorundalar 34 ten sonra kendileri bir kağıt yazıp veriyor vermese bile o doktora git durumu izah et ayarlar. Belli bir haftadan sonra hastane sana randevusuz bakmak zorunda
Sultangonul Denizkizinannesi canım gebelere yardımcı oluyorlar. Sen hastanenin numarasını al ara sor. Bende randevu alamadım ama gebe olduğum için muayene ettiler. Seni geri gönderemezler yani
Denizkizinannesi Mehtapp93 evet zaten ultrasonda 40+2 gorunuyo bebeğim ve 3600 gram Ordu’da yaşadığım için gidip gelmem zor oluyo inş bakarlar
Denizkizinannesi Deletedmom328 belli olmuyo çünkü devlette randevusuz bakmıyoruz falan diyolar Ordu’da yaşıyorum bakmazlarsa boşuna gitmiş olcm
Denizkizinannesi Yusufcuk6 1 ay öncesine kadar bende istanbuldaydım Zeynep Kamile gidiyordum buraya yeni taşındım o yüzden bilemedim inşallah bakarlar sizin kaç haftalık oldu
Cepni Mecbur bakacaklar acilen giriş yaptırın acile gitmesenizda bakmak zorundalar Bi ağrım var deseniz bile ortalık karışır orda merak etmeyin biz artık miad gebeyiz yani her an doğum olabilir demek o riski göze alamazlar 😊hayırlısı olsun inşallah