Canannnnnnn Kızlar ktü Farabi de muayene olanlar nasıl sıra alınıyor e nabız da hastanenin adı gecmıyor acil bilgi verırmısınız sabah gitsem sıra bulabilir mıyı
Duyguuss Canannnnnnn Ben farabide Perinatoloji bölümüne gitmiştim hastaneyi aramıştım gitmeden birkaç gün önce. Pandemiden dolayı randevu vermiyolardı erkenden gidip sıra almıştım. Sende hastaneyi ara net bilgi al bence
Irmakkk21 Canannnnnnn sabah çok erken vakit gideceksin girişten sıra alacaksın sonra o sıra ile gidip kadın doğumdan sıra alacaksın