Merhabalar 35 haftalık bir hamiş olarak 2. Kızımızi bekliyoruz.ilk çocuğum cahillikten olsa gerek hiçbir sağlık sorunum yokken sezeryan istedim şimdide gönlüm normalden yana daha çabuk ayaklanıp kalkiliyor diye 😔 lakin gel gör ki çoğu doktor SSVD yi kabul etmiyor kabul edenlerde ateş pahası muayene ücretleriyle doğum anında bile yanında olmuyor yani en azından Antalya merkezde gönlüme göre bir doktor bulamadım bu konuda.Bir yanım bu saatten sonra doktorunu değiştirme artık kabullen sezeryan olmayı diyor bir yanım da saçmalama araştır normal doğumu zorla diyor 😔 Varmı aranızda tecrübesi olan annelerimiz acaba🙏