Hamile kalmadan önce antideprsan kullanıyordum. Doktor kesene kadar kullanmam lazımdı ama hamile kalmışım şuan napicam bilemiyorum sorunlarım daha çok arttı. Bebekle ilgili bir sorunum yok sadece yaşadığım şeylerin etkisi sürekli aklımda hap kullanınca çok sakin ve rahat oluyordum tecrübesi olan varmi?