Kızlar 39+3 haftalık ben ısrarla gelmeyen oğuluşum ısrarla doğurtmayan doktorum 🤦♀️😄gününü bekliyor benim doktor gününe kadar gelmezse sezaryene alıcakmış kilo bakımından benimle aynı durumda olan var mı 😏 neden günü gelmeden almıyor beni doğumaaa 😭