Kardi2807 Kızlar 5 gün oldu reglim gecikti. Bugün test yaptım çok silik sanki var gibi yarın sabah predictor erken gebelik testinden yapıcam ilk idrarımla çok heyecanlıyım. Belki psikolojik ama mide bulantısından uyuyamıyorum
Cemileyaman Kardi2807 rabbm bebek isteyen hrkze nsp etsin inş hmen mi çıktı silik yoksa 1 2 saat sonra mı