Nildrmz aa ne guzel iyi ozaman aslında haklısınjz sizde ben cok aceleci davrandım içime biçey düşmüştü ama ben birazda 5 haftalık olunca gitme taraftarıyım😊 siz kalp atısını duyarsınız büyük ihtimal.ben Folic plus kullanıyorum doktorum en iyisi bu dedi.folbiol kullanıyordum ben hamile kalmadan kullanmaya basladım doktorum cok agır onu bırak dedi