seydaau Midem kötü yani gidip diş fırçalayım desem kusaarım kesin. Ama şuan kötü ya uyuyamıyorum dön o tarafa bu tarafa. Bekleyim geçer mi midemin kötü olması? Gidip kusuyum mu?
Bugleemm seydaau bazen kusmak bile işe yaramıyor en iyisi uyumaya çalış yalnız değilsin bu konuda şuan ben de aynıyım 🥴
minikcasper seydaau geçenlerde ben öyleydim ne yapsam geçmedi istifra edince rahatladım canım eğer istifra edebilirsen et çünkü bayaaaaa rahatlıyosun öyle böyle değil.
seydaau Tugce_S aslında rahatlıyorum birkere oldu böyle bir rahatladımki. Ama dünde midem bi ağrıdı kustum 😞
Bugleemm seydaau çok zor valla su içsek bile şişecekmişiz ve istifar edecekmişiz gibi geliyor artık. Kokulardan hiç bahsetmiyorum zaten 🤦🏻♀️
seydaau Bugleemm ya yemek yiyemiyorum kokular falan. Sevdiğim yemekleri mutfağa sokturmaz oldum. Annemde gitti yeni memlekete tek kaldım
Merve8494 Valla benim mide de barbet yemek yedigimden beri sınırda duruyorum kussam ağzımın tadı çok kötü olacak meyve yedim belki iyi gelir diye deneme yapıyorum kesmezse çubuk kraker geçiş yapicam🙂
seydaau minikcasper evet yaptım az önce dün yaptığımda çok karnım ağırmıştı azıcık yapmıstım birde. Ama rahatladım valla ama cocuğa zarar veriyormu bunlar aç kalmaz dimi
Merve8494 seydaau eşim stoklu gidiyor valla koca paketlerden 4 paket almış dolu ev 🤩galeta varsa oda olur
minikcasper seydaau zorlandıysan ağırır canım. Yok bişey olmaz ama genede sen kraker falan atıştır birazcık bastırsın hemde boş kalmasın miden canım.