drkgrss Kızlar merhaba , 36 haftalık hamileyim gecen hafta kontrole gittiğimde kafasının büyüklüğü 37+5 haftalık yani 2-3 hafta önden gidiyordu , kafasının büyüklüğü nedeniyle normal doğum yapamayan var mı aranızda? Yapan varsa da çok mu ağrılı oldu?