Bence doğum sonrası insan göbeğine falan pek de takılacak fırsat bulamıyor. Sürekli emzirme, arada uyumaya çalışma, yemeye çalışma derken zaman geçiyor. Ben doğumdan iki hafta sonra hamilelik öncesi kiloma döndüm. Dönmesem de umrumda olmazdı açıkcası 😂