Merhaba anneler bugün bende oğluma kavuştum, ilk gebeliğin verdiği heyecan, korku ve sevinçle koca sekiz ayı geride bıraktık çok şükür. İlk beş ayım mide bulantısı, kasık ağrısı, bel ağrısı ve mide yanması ile geçti sonrasında ağrılarım hafifledi rahatladım ama sürpriz bir şekilde bebeğimin pozisyonunun baş aşağı olduğunu oldukça dikkat etmem gerektiğini söyledi doktorum protestan başlayarak bebeğimi içerde tutmaya çalıştık çok şükür bir ay sonunda istenilen pozisyonu aldığını öğrendik, 6 temmuz tarihinde kontrole gittiğimde ise açılmanın 2 cm olduğunu ve acı eşiğimin yüksek olduğunu öğrendim doktorum haftaya geldiğinde açılman fazla ise doğumu başlatabiliriz dedi ve öyle de oldu bugün 13 temmuz günü kontrol amaçlı geldim ve açıklığın 4–5 cm olduğunu öğrendim hemen suni sancı ile doğum başlatıldı suni sancı dan yaklaşık 40 dakika sonra doğum gerçekleşti sağ salim minnoşumu kucağıma aldım her şey yolunda allah isteyen herkese nasip etsin hayırla kucağına almayı nasip etsin doğum ile ilgili sormak istedikleriniz varsa cevaplayabilirim 🌸