Kızlar merhaba doğumum Kasım Aralık gözüküyor. kış bebeği için alınması saçma gereksiz olan kiyafet vs veya kesinlikle gerekli olan alın dediğiniz neler var tecrübesi olanlar bilenler yardımcı olabilir mi? Mesela bir örnek herkes müslin bez alma diyor 🙄