Kuzeyimmm tabiki çekinebilirsin her insan ister istemez çekinir bende çekiniyorum ama sonuçta dr merakından bakmıyo muayene ediyo ayrıca bakmasından çekiniyosun elini sokmasından mı çekinmiycekmisin bakmadan olunca ne fark edicek, kendini rahatlat bence bu çok normal bi durum beni yanlış anlama seni yargılamak için söylemedim baksa ne olucak diye belki bi sorunun vardır diye düşündüğümden sordum sadece