MahurunAnnesi Elizin basina koy bence Asel Eliz benim kızım olsaydi ismi hazırdı piyangodan erkek cikti 😂🙈🤷🏻♀️
Defne_mel MahurunAnnesi bizimde tam tersi oldu erkek bekliyorduk(2 oğlum var) kız ihtimalini hiç düşünmedik 😂😂😂😂 kız çok istiyordum ama sürekli dusuk yaptığım için düşenlerin kız olduğuna inandırmıştı çevrem beni o yüzden isim hiç düşünmedik bi elizi beğendim iste
Defne_mel Minnak_annesi34 evet çok daha iyi de babası istemiyor eliz i o seslenecek başka bi isim istiyor 🤦♀️
Kubra0815 Defne_mel benim kızımın adını babasına uysun diye koymuştuk babası Ediz kızımızın Eliz Hira büyük kızım Azra şimdi oğlumu bekliyorum 3 numara Buda Ömer Karan olcak Allah nasip ederse inşallah