Nnur1 Aylinshn 36+5 teyim. Aynı şekilde benim de adet sancısı gibi sancılarım var. Sanırım yalancı sancılar başladı. Benim bebeğim kanaldaymış. Doktor 10 gün içinde bekliyorum doğumunu dedi. Sinyalleri veriyor diye düşünüyorum 😣
Raziye42 Nnur1 bemde 35. Haftadayım doktorum her an ağrın başlayabilir dedi bunalıyorum bebeiş çok hareketli
Nnur1 Raziye42 bunalma 😊 her ağrım olduğunda acaba geliyor mu diyorum ve bu beni bebeğime yakınlaştırdığı için çok heyecanlandırıyor 😍 sağlıkla ve kolaylıkla alalım inşallah kucağımıza bebişlerimizi 😍🤩