Meraba arkadaşlar ilk hamileliği olan var mı benim gibi kendinizi nasıl hissediyorsunuz 27. Haftadayız bi yandan heycanlı zaman yaklaştıkça da korkuyorum nasıl olur yapabilir miyim die azcik da olsa endişeleniyo insan sonucu güzel bebeğime kavuşmak ama yine de zor 😏😃🥰😄