rakkaus21 11+2 olucam bu gece ve hamileliyim cok rahat geciyor cok skur benim gibi olanlar varmi acaba🙂?
Kdrfts rakkaus21 ben canim cok sukur 33 hafta oldum hep rahattim sadece bacak agrilarim oluyor arada onun haricinde cok guzel bir surecti
TCGknilMasur rakkaus21 Benim de çok rahat geçti 😊 karnım çıkmasa hamile olduğumu anlamayacağım sanki tabi ki birde bebeğimin hareketleri 36+4 deyim bu ara hareketlerim biraz kısıtlandı ve birazcık karnımın içi acıyor ama çok şükür hiç zorlanmadım