Kizlar ilk gebeligim degil kızımı sezeryan dogum ile dogurdum 1 yasinda su an emzirdigim icin diyet yada baska bisey yapmadm haliyle karnim yagli sekilde kaldi ee hal boyle olunca bebegi hissetmiyodum dün ilk kez iki kere hissettim simdi yattigim yerde kalp atisi gibi hizli bi sekilde 35 40 saniye süren bi tepismesi oldu 10 saniye kadar yavas hareket etti simdide ses yok.bi tırsmadm degl bu gebeligimden cook korkuyorum hamileligim cook stresli gectigi icin sanki her an bisey olacakmis gibi 🙏😶 ayin 21 inde randevum var belki yasiyan olmustur dye soruyorum .ilk gebeligimde yasamadigim her seyi bu bebekde yasadim cinsiyeti neyse asiri yaramaz sanirim 🤭😀