Hulyafuat Kızlar hala bebeğim yüzünü göstermedi ya sırtı dönük ya da eli yüzünde böyle olan varmı Allah nasip ederse doğumda sürpriz olucak bana
inancin_annesi Hulyafuat benimde oyle canim ben detaylida bir gordum yuzunu oda 20 haftalikken ondan sonra hic 35 olduk bizde hep sirti donuk dogumda gorucez nasipse ☺️☺️🤦🏻♀️
Cigdemveminik Hulyafuat 37+2 yim sadece 34. Haftada bikez gördük kızımızın yüzünü birdahada göstermedi 🤗
Anonimmama Hulyafuat benim de öyleydi elleriyle gizlerdi her defasında em son geçenlerde gösterdi birazcık şükürler olsun ☺️