Rabo 36+5 im bugün doktor kontrolüm vardı ve 1 haftada çocuğun sadece 100 gram aldığını öğrendik 2800 olmuş doktor plasenta yaşlanması olduğunu söyledi artık çok kilo almaz dedi bu durumda olan var mı yada 36. Haftanızda kaç kiloydu bebişleriniz