__Papatya__ Kızlar merhaba. Çok kararsız kaldım bez konusunda . Can bebe ve sleppy,molfix arasında.bu konu hakkında bilgisi olan yazabilir mi acaba 🙋🥰 (22hafta)🤰
Busu __Papatya__ bnde düşün düşün delirdim devlet meselesi haline getirdim en son eşim gidip molfx almış çok taktın yeter artık diye 😂😂
Tuxce __Papatya__ muhendisin oglu yildizlar listesi ve içeriği temiz olduğundan dolayı ıslak mendil ve bezde sleepy tercih ettim alirkende kullanıcı yorumlarını okudum gayet güzeldi. Bezi henüz kullanamadık 2 3 hafta sonra inşallah ama ıslak mendil bir tane açtım islakligi buyuklugu ideal hiç koku yok su ve mendil 😊 içime sindi
__Papatya__ Tuxce sleppy ve can bebe arasında gidip geliyorum bende bı karar veremdm .teşekkür ederim öneri için 🤭😍
Busu __Papatya__ stok yapmayın bence bezden dolayı pişik olabilir bebek alışamazsa elinizde Kalır hepsi 🙄 biz bi paket 40 lı aldık eğer pişik yapmazsa stoklcam bende 🌸. İlk önce bi deneyin derim
Busez663 __Papatya__ instagramda mühendisoğlu diye bi sayda var böyle Bebek bezi ıslak mendil kremler falan tarzında ürünlerin içeriğini inceliyor yıldız listesi falan yapıyor ben araştırdım ve o yıldız listesi içinden sleepy sectim ve onu aldım sizde göz atabilirsiniz
Busu Busez663 evet bende ona bakıp aldm herseyimi iyiki denk gelmişim bebek ürünleri diye hep kimyasallara bulaşcaktm 🤦♀️
__Papatya__ Merve1990 genelde herkez Molfix ve ya sleppy diyor bende ikisi arasında seçim yapacağım sanırım 💐💐