Merhaba hanımlar hamilelikten önce bir süre bel ağrısı yaşadım dönem dönem geçiyordu tam muayeneye gidecekken pandemi süreci başladı gidemedim. Şimdi de hamilelikte özellikle şu iki haftadır epey arttı sırt üstü yatamaz oldum, zaten yüz üstü yatamıyorum. Yürürken bile ağrımaya başladı. Bazen çok az oluyor bazen çok ağrıyor. Başına böyle bir şey gelen var mı?