Pini66 Elmascyln bende kutay ismini çok beğeniyorum.. kuranda geçmesi şart değilki isminin anlamı olması şart çünkü isminin anlamıyla çağırılacak.. caiz mi değil mi bunlar önemli
gulcins Kutay ismi bana kaba geliyor ama Demirhan daha ağız dolduran ve güzel bir isim bence Tabiki naçizane fikrim