Merhabalar siz ne düşünüyorsunuz 4lü test için, ben çok kararsız kaldım çok düşündürüyor bu konu beni yani eğer bebekte bşey varsa aylarca onun stresiyle yaşayıp sağlıksız mutsuz bi hamilelik mi geçirmek yoksa doğduktan sonra öğrenip mi üzülmek bilemiyorum hep kötü de düşünmek istemiyorum ama anlamadım çok değişik duygular 🥴