İyi akşamlar her kese.Kizlar bende 5 hafta 6 gunluk hamileyim bende de kahve rengi akinti oluyo bu beni cok korkutuyo dusuk olur diye.Doktora soyledim progestan ilaç yazdi sabah aksam vajinaya koyuyorum ama hala devam ediyo.Basina gelen oldumu lutfen fikir bildirin