Kızlar ilk gebeliğim ne ağrıların sebebini anlıyor ne sancıyı anlıyorum.. fotoğraf yüklicem ağrıyan yerim tam elimin altı..göğsümün altı karnımın üst tarafı oluyor.. bugün kötü bir gün geçirdim.. memurum cimere şikayet edilmişim yarın sabah hesap vermeye gidicem☹️ Sanırım stress yaptım suçum yok ama neyle karşılaşıcamı bilmiyorum ve Mart’tan beri çalışmayıp bu süreçte şikayet edilmekte zoruma gitti hamile olduğumu biliyorlar ☹️ Bebeğime bişey olacak diye çok korktum sanırım ☹️
[url=https://hizliresim.com/aPoahK][img]https://i.hizliresim.com/aPoahK.jpg[/img][/url]