tanya25 Arkadaşlar dış gebelik geçiriyor olabilirim sanırım , dış gebelik geçirenlerden neler yaşadıklarını öğrenmek istiyorum… Allah kimseye yaşatmasın..
tanya25 Pedaliza35 beta değerim inanılır gibi değil daha önceden de burada bir konu açmıştım bununla alakalı ilk test 7 iki gün sonra 29 dört gün sonra 59 iki gün sonra 69 iki gün sonra 196 üç gün sonra ise 566 çıktı. Kanamam yok sadece iki gün sildiğimde peçeteye gelen kahverengi akıntı oldu kalmış kan gibi. Doktorum 69 olduğunda iki güne kanamamın başlayıp düşük yapacağımı söylemişti ama olmadı
Pedaliza35 tanya25 canım doktorun muhtemelen kimyadaldan suphelenmis ama degerin yukseldigi icin dis gebelige dogru gitmis sanirim 2 gunde bir devam ettir deger vermeye dis gebelikte erken tani vok onemli ben ogrendigimde daha 3 haftalik filendi Allah yardımcın olsun umarım hersey yoluna girer
Minikjelibonum tanya25 canımm ben ocak ayında geçirdim bence doktoruna git dış gebelik benmle aynı duruyor bendede siyah akıntı olmuş gittikçe artmıştı. Geçikme yapma 500 lere çokmış iğneyle düşürsünler en azından tüpte daha fazla bebek büyüyp genişlemeden.
Minikjelibonum tanya25 bende ağrı pek olmadı ama simsiyah zift gibi akıntım oluyordu hergün ve beta hcg düzenli artmadı bi indi bi çıktı. Daha sonra kürtajla rahim duvarına bakıldı ve patalıjiye gitti kesinleşti dış gebelik olduğu iğne yapıldı 20 gün içinde değerim sıfırlandı