Seruvey-3009 benimde ikinci gebeligim ilkinde 8. Ayimda ikincisinde 4. Ayimda ortaya çıktı.Tampon yapalirsin doktor bana cok agri yaparsa diye ilac vermisti bacagima dagiliyordu agrisi verdi ama dayandim biraz gecti.ama bu ara bebek buyudukce sadece gece agri yapiyor bide oturup kalkarken bu dogumdan 1-2 hafta sonra geçiyor.Kardiyolojiye gittim ben bunun için.