ayse_umit Arkadaşlar Şuan 5+6 günlüğüm başına gelen oldu mu acaba bugün hastaneye gittim 5 cm boyutunda kistim olduğunu öğrendim bebeğime zararı olur mu acaba?
Kubra0507 ayse_umit bendede kist olduğunu söylediler sol tarafımda ama bebeğe hiç zararı yok dediler inşallah sizinde öyle olur bişey çıkmaz bebeğiniz ve sizde
ayse_umit İnşallah canım benim sizin kaç cm di renkli ultrason da baktı çok takılacak bişey değil dedi 10 gün sonra tekrar kontrolüm var korkuyorum bebeğime bişe olur mu diye😔