Gulengozlerrr Hanımlar 29 haftalık hamileyim 4 gündür sancım var bebek hareket ediyo ama çok karnım agrıyo başına gelen var mı
Artemis0 Gulengozlerrr Aynı durum bende de var bir de hiç olmadığı kadar hareketli. Hareketleri de aşırı uzun sürüyor ve sert. Cumartesi kontrolüm var soracağım. Normaldir diye düşünüyorum panik değilim de yine de can sıkıcı oluyor.
Sebi9590 Gulengozlerrr 30+1im 28den beri var hem karin hem sirt agrisi aniden bir yere toplanip sertleşiyo ve hareketleri can yakiyo yarin kontrolum var sorucam ama yalanci dogum sancilari diye okudum bir doktorun yazisinda