Fevziyeakdemir Kızlar merhaba çok affedersiniz diye başlamak istiyorum önce. Gebelikte kabızlık bende de var ve tuvalete çıktıktan sonra affedersiniz makatta yanma ağrı (kısa süreli ama) sizde de oluyor mu ve her zaman değil bazen oluyor.
UrasEgeninannesi Fevziyeakdemir oluyor tabiki de zorlanmadan kaynaklı. Kayısı yiyorum gün içinde azaltmaya çalışıyorum. Katı beslenmemeye çalışıyorum elimden geldikçe
Bsrlmnemr Fevziyeakdemir zorlanmadan kaynaklıdır çok kendinizi zorlamayın derim.. Kayısıyı geceden bir bardak suya koyun sabah kalktığınız zaman hem Kayısıyı yiyin hem suyu için.. Onun dışında yürüyüş yapmaya özen gösterin eğer bir sıkıntınız yoksa doktor yasaklamadıysa.. Birde yemek sırasında su içmeyin suyu yemekten önce ya da sonra tüketin..
Sirinanne Fevziyeakdemir kayısı önermisler kesinlikle bencede çok iyi geliyor. Bir de sabah kahvaltıda ben zeytinin ustune zeytinyağı döküyorum ekmek banıp yiyorum çok iyi geliyor canım. Bol bol da su içmek lazım tabii.
Fevziyeakdemir Bsrlmnemr umarım öyledir başka bir şey olmasın da ☺️ Bende bol bol su içmeye dikkat ediyorum kayısıyı da ihmal etmicem bundan sonra
__Papatya__ Fevziyeakdemir canım basur belirtisi olabilir haberin olsun .tuvalette zorlanmadan dolayı ve genellikle gebelerde çıkıyormuş. Bende de çıktı malesef hayatımda ilk kez korkmuştum ama malesef gebelikte çıkıyormuş .sıcak su komplesi yaparak yok ettim tavsiye ederim .
Fevziyeakdemir __Papatya__ doğru söylüyorsun canım 2 gün sonra doktor kontrolüm var doktoruma da söylerim zaten