Baharmert Duygu12345 35+6 çok güzel bi hamilelik geçirdim ne mide bulantım oldu ne başka bişey ama hemen doğurmam gerekiyor sıkıldım artık😂
Kbrash Duygu12345 12 haftalığız doktorumuz tahminimce kız dedi ama kesin değil bizimkide çok zor geçiyor bulantı ilaçlarıyla ayakta duruyorum
Seda1208 Duygu12345 27+5 bizde kızımla ara ara sert darbeleriyle canımı acıtsa da onu kucağıma alacağım günü düşünüp kendimi rahatalatıyorjm ☺️
Esila34 Busrasalt benimde kıza benziyor dedi doktorum acaba hangi tarafta sizin kızınız hareketleri nasıl
cicis_anne00 Baharmert nedense okurken bu ben dedim bir yandan cok sukur diyorum bir yandan bi an gelsin diyorum 🙈
DilanDag Duygu12345 28+4teyiz kızımla idrar yolu enfeksiyonu olduğu için beni ağrılar biraz zorluyor 😔💜
suhedaaa Busrasalt hep merak etmişimdir acaba bi bende mi öyle diye benimki hep sağda ilkin sağa vurdu, ve vurdu vulası hep orda hareket eder 🤷🏻♀️
Swyhan46 Duygu12345 32+1 kızımız olacak ve çok güzel bi hamilelik geçirdim şükürler olsun ama bu haftalar yukarı aşağı baskı yaptığı için biraz uyku sorunu oluyo tabi ama bu kadarıda olacak diye kendimi rahatlatıyorum inş sağlıkla hepimiz kucağımıza alırız 🙏🏻İsim ne düşündünüz
Ayseblkya21 Bende 26 haftalik kızım olacak insallah . Ya birsey soracagim vajinamda agrı oluyor oturdugumda uzandigimda zor kalkiyorum yürümede bile zorlniyorum aranizda yasayan varmi ? Normal bi durum mu ?
Annem42 Ayseblkya21 ben canım normal mi bilmyrm inan ama cok zor. Bnm ıkı oglum var hiç böyle olmamstı bu kız bya üzüyr bni
Byzb1 Ayseblkya21 30 haftalık oldum aynı ağrıyı yaşıyorum hala . Resmen rahmim kasılıyor haftta bazen kızım geliyor diyorum 😅 doktora sorduğum da normal diyor tabi . Bir de sizde kasılma oluyor mu karında toplanma yani bende aşırı sertlik toplanma oluyor çok taktım bunu bir şey de çıkmıyor
Zeynepli1234 Duygu12345 29. Haftayız kızımla 🥰 en başından beri annesini hiç üzmedi ne kusma ne halsizlik .Aksine hep bi enerjik hissediyorum kendimi .benim kızım bazen çok hareketli oluyor karnımdan çıkacak sanıyorum ama genel olarak az hareket eden sakin bir bebek sanırım kızımın kişiliği böyle olacak 😊