Merhaba arkadaşlar Kastamonu da bildiğiniz temiz güzellik merkezi yada kuaför var mı ağda için şuan 32+1 deyim. Bu Pandemi sürecinde gerçekten gitmeye de korkuyorum o yüzden temiz ve eli hafif olduğunu düşündüğünüz varsa yardımcı olursanız sevinirim.