semanurakbass Kengi ağrısı yaşayan varmı ya ben sağ bacağım kopacak nerdeyse daha 11 haftalığım ve herkes diyor ki doğuma kadar çekersin sizlerin fikirlerini almak istedim ama 😊
Hiranur63 Malesef bütün hamilelik boyunca çektim gece daha çok şiddetli oluyor yatakta dönerken çok acı çekiyordum. Çarşamba günü inşallah bebeğimi kucağıma alıcam. Doktor magnezyum dam başka bişey öneremiyor malesef
semanurakbass Hiranur63 ya evimi bile süpüremiyorum hiç birsey yapamiyorum yuruyemiyecegim diye de korkuyorum açıkçası
Hiranur63 Aynn. Canım. Bende öyleyim seni. Çok iyi anlıyorum kontrollün olunca doktoruna. Anlat büyük ihtimalle magnezyum yazar.birazcıkta olsa rahatlatıyor. Ama geçmiyor tarifi imkansız. Bir agrı yaşamayan bilemez bizde bebek yeli diyorlar
semanurakbass Hiranur63 Çok teşekkür ederim şimdiden hayırlı olsun Allahım analı babalı büyütün insallah 🥰🙏