Kızlar selam ben 33+5 haftalık hamileyim. Karnımda inanılmaz bebek toplanması yaşıyorum. Kontrole gittim nst bağlandım sancılar 40-60-80-100 aralığına cıktı 100 gördüm. Toplanma hissi ama hissettiğim. Doktor 1 hafta yat dedi. Magnezyum progrestan verdi. Yaşayan varmı?