Bugün kontrolüm vardı bebis 34 haftada doğum pozisyonu almaktı herşey normal gözüküyordu ama bugün makkat geliş dönmüş artık dönmez dedi 41 e kadar bekleriz dedu çarşamba gününe gün verdi kafamda deli sorular 😟☹🤦♀️ bide çatı muaynesi oldum zaten çatı mauyensi olurken karar vermiştim ben buna dayanamazsam normal zaten yapamam diye çocuğun dönmesi de çabası oldu