elfyldrm Sevdicegim hayır doktor tercihi oluyor. Bugün doktorum keyfi yerinde olan bebeği rahatsız etmeyiz dedi 39 a kadar bekleriz baktık gelmiyor sonra kontrol ederiz dedi ya da herhangi bir belirtin olduğunda geldiğinde bakarız dedi su nişan kanama vs
Zuhraa Sevdicegim benim doktorum da 38 haftada yaparız demişti kontrolüm 37+5 de idi o zaman yaptı canım
Sevdicegim Bunu doktor kafasına göre mi yapıor. Yani ultrasonda bişey görüp mü yapma kararı alıyor. Bide çatı muyaenesini doktor mu yoksa ebe mi yapıor
DilekBodurr Sevdicegim hayır pelvis e bakmak için yapıyor normal doğum için uygun musun değil misin diye. Bir de açıklığını kontrol ediyor. Yani bir şey gördüğü iÇin değil
Annisko Sevdicegim özel ise doktorunuz doktorun kendisi yapiyo canım ben 37+2 haftalık oldum .doktorum 40.haftamiza yakın kontrol ederim dedi hiç korkmamami söyledi bakalım 🤷♀️nasıl olacak.umarim zorlu olmaz kendimi şimdiden alıştırıyorum.
Berra20 Bugun dr gittim 33 haftaligm . 36 37 de ebeler tarafindn yapilir dedi doktor cati muanesi icin
Swyhan46 Berra20 duruma göre mi yapıyorlar normali o haftalar mı bide özel mi devlette mi gidiyorsunuz
Swyhan46 Bende 32+1 oldum bende merak ediyordum çatı muayenesi ne zaman yapılıyor ebeler mi doktor mu yapıyor bilen yazsın bekleyim bende şurda 😌
DuyguY Doktor yapıyor canım bana 36 da doktor yapmıştı bidaha da yapılmadı 39 haftalığız.bekliyoruz birdahakini suyun veya sancın geldiği zaman yapacağım denildi.
DilekBodurr Swyhan46 normali o hafta doğumu tetikleme ihtimali olduğu için 38 de bakıyorlar genelde normal doğuma uygun musun diye. Doktorlar tarafından yapılıyor
DuyguY Yani bana doktor yapmıştı hastaneye göre değişiyor mu bilmiyorum ama normal haftalık randevularımdan biriydi sıram geldi girdim içeri doktor yaptı.ultrasonladA baktı sonra nst haftaya bidaha gel yallah 🤪
Annisko elfyldrm aynen benim doktorum da dedi 40.haftaya en yakın süreçte bakarız dedi şimdiden hiç kasma kendini dedi.biz de 37.haftada nst ve kontrolümüz vardı sancı falan çıkmadı diye herşey yolunda diye sanırım gerek duymadi:))))
Eylemkoc Nasıl yapıldığı hakkında bi bilgisi olan var mı acaba çevremden çok can yakan birşey diye duydum doğru mu