Kızlar çok gaz sıkıntısı ve hazımsızlık çekiyorum, sindirimim aşırı yavaşladı, ilk haftalarda yaşayıp sonradan düzelen varmı benm gibi? 7+6 yıZ, 5. Haftdan beri yaşıyorum bu problemi😞
yürüyüş, kayısı+su, bol su fayda etmiyor, akşama doğru tam bir gaz küpü oluyorum😢