28aysegulkaya Merhabalar nasılsınız , bugün kontrolüm vardı 13+4 günlüğüz cinsiyet için çıkıntı var bu erkeğe de dönebilir dedi ama %70 kız dedi kafam çok karıştı varmı başına böyle bişey başına gelen
Babyy1S 28aysegulkaya 13ken banada %80erkek dedi siz yinede %100 kelimesini ve fotorafi olmadan inanmayn 17haftamda kesin konustu pipi fotorafi verdi inanim diye
Zeynep-12 28aysegulkaya canım 36 haftama kadar kız diye biliyordum 36 haftalıktan sonra erkek olduğunu öğrendim aldığım kıyafetler öyle kaldı yenisini aldık ilerde kızım olursa inşallah ona nasip olacak bebişime yeni şeyler aldım hep doktorunuzun iyi olduğuna sevindim mim olun
28aysegulkaya Babyy1S 😂 beklemek çok zor bişeyler almak istiyorum ama elim gitmiyor ben hep erkek hissediyorum rüyalarımda falan da görüyorum hayrılısı artık
Babyy1S 28aysegulkaya eger bir seyler alicaksanız benim gibi beşikti kuvetti ana kucagi otomatk pusetiydi bunları ortak renkte alabilirsn kiyafete kadar cinsiyeti belli oluyor 😊
Necla38 13.haftada gıttım burda bır cıkıntı var ama ılerleyen zmanlarda kaybolabılır dedı 17. haftada gıttım kız dedı sonra 22.haftamda gıttıgımde erkek dedı ve hepsıne de %80 90 dedı şuanda 32 deyım erkekmış
Ayssima Zeynep-12 nasıl olduda fark edilmemiş bu zamana kadar🙄 bende bugun erkek denildi 17 haftalik yinede guvebemiyorum degisecek diye