Babyaren Güzel anneler 🌸 ben adetime daha bir kaç gün varken öğrendim gebe olduğumu fakat doktor keseyi göremedi. Kan değerlerimden anladı hamileliğimi. Sizlerin kaçıncı haftada göründü bebişin kesesi??
Arzuoguz Babyaren 4+5 de gördüm ben ama 3 haftalıktı öğrendim suan 7+3 henüz gitmedim doktora bakalım 9 haftalıkken gideceğiz
Elif19851985 Babyaren 5 hafta 5 günümde bugün keseyi gördük ama bebeği görmedik salı kontrol var inşallah hayitlisi ile görmek hepimize nasip olur
maggie Babyaren erkenden neden gidiyorsunuz ki yine göremezse kalp atışını duyamazsa moraliniz bozuluyor sonra. En iyisi 7-8.haftalarda gitmek bence ama insan duramıyor tabi bir yandan da😁
Yarenn13 5 haftalıkken kese göründü 7+4 te kalp atışını duyduk, 7+4 te kalp atış hızı kaç olmalı bilginiz var mı bizim 120 çıktı fakat doktor az dedi sizin nasıldı
Babyaren Yarenn13 ben henüz kendisini bile göremedim ☹️ 2 gün sonra doktora gidicem. Bu konu da bilgili olan arkadaşlar cevap verirler size ☺️
Merve59630 Babyaren doktorum istedi karnımdan bakınca görünmedi. Vajinal bakalım dedi şükür orda göründü :) sonraki haftada karnımdan göründü ve kalp atışını duyduk
Merve59630 Elif19851985 6. Haftada karnımdan duymuştum kalp atışını ama duyulmasaydı tekrar vajinal ultrason yapacaktık dedi doktorum
ecembugra53 Elif19851985 Elif19851985 vajinal değil canım normal üstten. Karında. Gördü doktorum 6.+2 deyken kalp atışın duydum
monaroza Ben hamile olduğumdan tam emin olmak için biraz beklemiştim çünkü daha önce günüm geçtiği halde çıkmamıştı bişey 😀 doktora gittiğimde 6+3 te keseyi gördük 8+3 te de kalp atışını duymuştuk ☺️❤️