Merveee6 üzüldüm canım acaba 2 falan mi diye düşündüm bir an geçen ay aynısı bana oldu 3 tane test yaptim 3unde de silik çizgi çıktı kan testi 0.100 inan kal geldi bana o anda çünkü 3 tane yapmıştım artık bu gebelik testlerine olan inancımı yitirdim sana tavsiyem eğer yumurtlama takibi yapıyorsan o günden 17 gün sonra yap o zaman net çıkar rabbim tez vakitte nasip inşallah 🙏🙏