Sasn Bu durum başına gelen var mı ben 23 haftalığım kendi doktorum dışında bi doktora gittim suyu fazla doktorun araştırsın dedi sizin başınıza gelen var mı
Hulya_ Sasn Benim 16.haftamda suyu fazlaydı ama o sıralar sağlıklı beslenemedim çok fazla hamur işi ve tatlı tüketmiştim doktorum hepsini kestirdi hamur işi beyaz ekmek tatlı makarna pilav yemedim 20.haftamda düzeldi
Necla38 Sasn herhangı bır sıkıntı olur demedı sadece şeker yada tansıyon yuksek cıkarsa sıkıntı olabılecegını soyledı onlarda yuksek cıkmadı yarın kontrolum var son duruma o zman bakar
Degisken Suyum fazlaydı, şeker çıktı , bebek iki hafta ilerideydi. Ama ben 38.2 de 3.5 kilo doğurdum hiçbir sorun yaşamadım. (Suyum geldi diye dr sezeryan yaptı)