Sema-cetin68 Gizemela bana da dedi onu 24. haftamda şu an 27 deyim geçer mi bilmiyorum tehlikesi yok dendi ama insan endişeleniyor tabi
minikbebeklerim Gizemela 16. haftada beynin iki tarafında da vardı 17 de bir tarafta ki kalmıştı. Haftaya detaylıya gireceğim inşallah geçmiş olur 🙏🏻 Dörtlü test yaptırdık sorun çıkmadı birde kalbinde parlaklık varmış ama o da 20. haftaya kadar geçer dedi inşallah
Dryae Gizemela benim ilk beneğimde vardı 22. Haftsonda detaylı da geçmişti şimdi 2 yaşında gayet sağlıklı bildiğim kadarıyla genel olrak geçmese de sıkımtı yaratan bir durum değilmiş
Meltem0660 Benim 16 haftalıkken çıkmıştı 20 haftalıkken ayrıntılıya girdim düzelmiş dedi genelde geçiyormuş ve erke bebeklerde daha çok görülüyormuş gönlünüzü ferah tutun sizinki de geçer inşallah