Havvagcr Kızılay hast. Tuba hanım. 3. gebeliğim şu an ve en sevdiğim doktorum. Hastanede pandemi yok bu arada en önemli seçim sebebim buydu, doktorumada tavsiye üzerine gittim ve asla değiştirmeyi düşünmem. Riskli bir gebeliğim var rahatsızım, okadar kendinden emin ve bilgili bir doktor ki içim inanılmaz rahat.