Bana gün vermedi bayram sonrası için sezaryen dedik, ama sancım olursa suyum gelirse beklemeden alacak sezaryene. Bayram sonrası da 39.haftamın içinde oluyorum. Bu konuşmamızı da 34.haftamdayken yaptık o zamana kadar doğumla ilgili konuşmamıştık hiç.