Monnarosaa Moralim çok bozuk dün uçakla seyehat yaptım il sağlıktan aradılar bulunduğunuz uçakta bir kişi pozitif diye 😞 bi ön sıramdaymış olan kişi çok endişeliyim bulaşmış mıdır acaba 😕
imrangulll Maskenizi indirmemişsinizdir inşallah 🤲🏾 Test vermek en güzeli olucaktır içiniz rahat eder
Monnarosaa imrangulll virüs çıkan kişide de maske vardı bende de hiç çıkarmadım ellerimi yüzüme hiç götürmedim ama korku oluştu ya bulaştıysa diye 😕
ipeginannesi Monnarosaa Size arkası da dönük oturduğuna göre, çok düşük bi ihtimal bence. İçinizi ferah tutun, inşallah bulaşmamıştır
Seymaa_ ipeginannesi bende onu dicektim sizin önünüzde olduğu için nasılsa inşallah bulaşmamıştır ama bi test yapmakta fayda var tabi
ipeginannesi Monnarosaa bulaştıysa da bulaştı artık bunu düşünüp kendinizi üzmeniz bir şeyi değiştirmeyecek. Kendinizi takip edin ama çok da takılmayın bulaştıysa bile yüksek ihtimal belirtisiz atlatacaksınız. Annenize babanıza yaklaşmayın da onları koruyun
Monnarosaa Seymaa_ şuan yapılsada negatif çıkarmış bi belirti illa ki verir o zaman test yaptırın dediler ama sanırım o kadar bekleyemem bazılarında belirti vermeyebiliyormş 🙁 bir kaç gün bekleyip test yaptırmayı düşünüyorum