Asena-34 Kızlar merhaba öncelikle ben 11 haftalık hamileyim doktor 9.haftada 2 hafta sonra gel dedi bende düşündüm cinsiyeti beli olsun hem ilaçlar değişecek diye gitmedim sizin bebeğinizin cinsiyeti kaçıncı haftada beli oldu . Bende ona göre Randövü alıcım.
selin4141 Asena-34 13. Hafta kız dediler canım 17.haftada detaylı ultrasonda erkek olduğunu öğrendik netleşmesi için detayliyi bekle derim 🙏
ceren63 Asena-34 12. Haftada tarama testleri yapılıyor cinsiyete göre değil taramalara ve testlere göre gidilir doktora. Cinsiyet için 15 i beklemeniz gerekir ki o zaman da ikili tarama yapılmıyor.
svvlata Canım ben 12+2 de gittim ikili test için net birşey demedi ama kız gibi gördüm dedi 4 hafta sonra tekrar çağırdı inşaAllah bu sefer netleşir
selin4141 Asena-34 canım zaten detaylı ultrason için tarih vericek sana 18-23 haftalarında olması lazım sen ayda bir gidiyorsan git ilacını yazsın ultrason tarihi verince tekrar gidersin bence
Babyy1S Asena-34 12haftalikken erken dedi yanilma orani yuksek demisti tahmin etmedi 13ken tahmin etti %80 dedi 17haftalikken %100 dedi kesin konusmasi icin renkli ultrasonla söylerr