Zeynepnurlu Elfelfff bebeğin içerde geçirdiği her 1 gun, disardaki 1 haftaya bedeldir diyor benim doktorum. Acilden gitsen yine bakarlar kesinlikle başka doktora görün durduk yere mudahele etme canım. Hem zaten onun vakti saati de belli ❤❤
Elfelfff oznuroznur07 gözünüz aydın sağlıklıdır inşallah 🙏 banada 28ine gün vermişti ama en son gittiğim kontrolde gelişiminin biraz daha iyi olduğunu bekleyebilecegimizi söyledi bekliyoruz bakalım ne zaman gelirse