Svcnn_y Ben de bebeğimin cinsiyetini öğrendim artık oğlum olcakmış isim bulamıyorum isim düşünen var mı ?? 😂😂 benim aklıma meriç ve uraz isimleri geldi ama seçemiyorum daha güzel bir isim önerisi olan var mı 🙈
Kubrasnyrt Svcnn_y benimde oğlum oluyor canım biz çoktan seçtik Yalçınalp koyacağız rabbim izin verirse 💙💙💙
yagmurclk Svcnn_y Hayırlı olsun canım. Bende isim olarak Ömer Asaf yada yağız Ali koymayı düşünüyorum. Ve Kayra ismini çok beğeniyordum ama insanlar soğuttu o isimden beni 😊
Yusufcuk6 Svcnn_y benim oğlumun adı YUSUF ALİ herkes çok beğeniyor ve duyan bende mi taksam diyor şimdi 2 inci oğlum oluyor onada BÜNYAMIN ismini takicam allahin izniyle
__birafitap__ Svcnn_y benimde oğlum olacak ama isim bulmak o kadar zor ki eşim vefat etmiş babasinin ismini koymak istiyor ama ben istemiyorum kalbi kırılır diye de söyleyemiyorum napicam bilmiyorum:(
Bulutumsu07 Bizimde oğlumuz olacak Allah nasıp ederse 🙂 isim konusunda eşim babasının ismini koymak ıstıyor hıc ıstemıyorum hala bebek dıye sevıyorum 22 . Haftamda ısmını bulamadığım ıcın napalım hayylırısı ıle doğsunda hepsı 🙃
Svcnn_y Bulutumsu07 Çok zormuş isim seçmek ya insan çocuğunun ismi güzel anlamlı eskimiyecek bir isim olsun istiyor
Meflug Kesin olmasa da alternatiflerim var. Atlas ege Metehan İnşallah bulcaz içimize sinen bı isim. Başka da yok. Daha önce ikiz oğullarım vardı erken doğum.ile kaybettik. Onlarda tüm isimleri tükettik. Toprak ata-çınar alp
__birafitap__ Svcnn_y öyle düşündüm canım ama babasının ismi çok kötü eski yani hiçbi isimle uyuşmuyor
Necla38 __birafitap__ benım esımde babasının adını koymak ıstıyor bu konuda cok tartısıyoruz 32. Haftamdayım ama hala ısım kesınlesmedı